Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-23, 17:50   #1
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 159


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Knoppens speldagbok


Hej började med en speldagbok på Flashback men fick snabbt ett tips om denna sida och detta verkar vara ett bättre forum så jag väljer att köra den här också.

Hoppas att hå hjälp att bli en bättre spelare. <Kör min introduktion inklistard från flashback. SÅ lite inaktuell är den min bolag blev bet 365,betway och bwin.



Hej

Är en sportintreserad kille som har spelat en del på odds innan och tycker väl att det ofta har gått bra. Men å andra sidan har man väldigt selektivt minne ibland . Men nu hade jag tänkt göra slag i saken och spela lite mer seriöst. Att skapa en speldagbok här hoppas jag är ett sätt att se till att vara fokuserad och spela disciplinerat.

Förutsättningarna är att jag hade tänkt börja med 6000. För att få bäst förutsätningar att gå plus så hade jag tänkt att dela upp denna summa i tre lika stora potter så att jag kan sätta in dem på tre olika spelbolag. Jag vet att det är få bolag men man har åtminstone möjlighet att få lite bättre odds än om man har låst dem i ett bolag.

Nu undrar jag om ni har några bra förslag på vilka sidor jag skall sätta in pengarna på. Givetvis e det bra med bonusar men det viktigaste är att de har stort utbud och är pålitliga och en bra sida. Kom gärna med förslag.

Hade tänkt spela med tre olika insatser en på 5 procent av mitt totala spelkapital ( i nuläget 6000) en på tre procent och en på 1 procent. Främst singlar undantagsvis dubblar och kanske i extrema fall någon trippel.

Kommer mest att spela på fotboll då jag tycker detta är det enklaste och jag har bäst kunskaper. När det gäller spel så hade jag tänkt försöka att göra ett spel varje dag. Kanske inte optimalt ur vinstsynpunkt men med tanke på dagens utbud borde det inte vara möjligt att hitta ett spel som känns bra per dag.

Ämnar givetvis att lägga upp spelen samt mitt spelsaldo här varje dag (det är väl det som är meningen med en speldagbok). Hoppas även på hjälp om ni har bra tips posta dem gärna.

Mitt mål är väl att gå + ett önskemål är att plussa 3000 under ett år ett drömmål är att fördubbla kassan under ett år. Ser detta som ett expriment som om det lyckas kanske följs upp med större insatser.

Min största spelbedrift är när jag satte 12 singlar i rad insatsen var mellan 10-30 euro. Synd bara att man inte satsade hela rullen varje gång hade gett en vinst på drygt 300000 men det är lätt att vara efterklok .
knoppen_72 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 18:07   #2
 
Majos avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 612
Sharp$: 1016


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hej och välkommen!

Använd gärna Sharps spreadsheet, som du kan länka in under din avatar.

Tips är att bara köra singlar för minsta möjliga varians och mesta värde.

Pinnacle, Bet365 och 188bet är bra bookies att börja med tycker jag.
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 20:43   #3
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 159


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fasen vart tusan gör man det då är inkomptent när det gäller navigering på denna sida.

Skönt satte dagens spel Färjestad till 1.65 men skall försöka hålla mig från hocky.

En fråga till er erfarna. Vad är bra ROI i det långa loppet?
knoppen_72 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 20:45   #4
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av knoppen_72 Visa inlägg
Fasen vart tusan gör man det då är inkomptent när det gäller navigering på denna sida.

Skönt satte dagens spel Färjestad till 1.65 men skall försöka hålla mig från hocky.

En fråga till er erfarna. Vad är bra ROI i det långa loppet?
kontrollpanelen - redigera dina uppgifter - skriv in url till ditt sheet.

Bra ROI i längden är 105%, mycket bra ROI är 110% och då pratar vi inte om att spela på Norsk division 3 fotboll utan välcappade evenemang.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 20:48   #5
 
Majos avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 612
Sharp$: 1016


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Felpost
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 20:51   #6
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 159


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

förstod inte riktigt url till sheet är som sagt var lite handikappad när det gäller datatermer
knoppen_72 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 21:11   #7
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av knoppen_72 Visa inlägg
förstod inte riktigt url till sheet är som sagt var lite handikappad när det gäller datatermer
url = adress till ditt sheet ex: www.sharps.se/sprasheet/knoppen
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 21:23   #8
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 159


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Otroligt irrterande går till mitt spreasheet kopierar adressen. Går in och klistar in den där man kan redigera sin avatar. Men får ett felmedelande typ otillåten fil!
knoppen_72 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 21:30   #9
 
Korsikanens avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Falun/Stockholm
Inlägg: 363
Sharp$: 1

Tävlingsallsvenskan
Stats: 30 - 31 - 5
ROI: 95.88%
Vinstprocent: 49.00%

Standard

Gå in i kontrolluppgifter -> redigera dina uppgifter till vänster -> scrolla längst ner -> kopiera in ditt spreadsheet namn
Korsikanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 21:32   #10
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av knoppen_72 Visa inlägg
Otroligt irrterande går till mitt spreasheet kopierar adressen. Går in och klistar in den där man kan redigera sin avatar. Men får ett felmedelande typ otillåten fil!
Det kan vara bra om du startat ett spreadsheet först och SEN kopierar in adressen.

Edit: https://www.sharps.se/spreadsheet/4132

den ska du kopiera in.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-24, 12:17   #11
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 159


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fanns mycket spännande idag, bara synd att man inte har ner tid att analysera spelen.
Kör ganska ofta på magkänsla spelar gärna bra lag som underpresterat gärna mot lag som överpresterat. För att förklara mitt tänk lite så kan vi ta gårdagens spel. Att Aik skulle rada upp 8 raka matcher varav 7 segrar utan förlust vid full tid känns ju helt galet med tanke på att de inte skall va så bra. Tror nog fortfarande att de får vara nöjda om de klarar sig kvar. De skall vara ett sämre lag än färjestad och dessutom bör de ha förbrukat den lilla turen man behöver under denna matchsvit. Mycket riktigt Färjestad var bättre men hade också lite tur då AIK hade någon ramträff, men som sagt var förbrukat sin tur.

Idag kör vi lite efter samma princip.m Valt att spela Inter mot Twente till 1.61 3 procents insats.

Vi snackar trots allt om de regerande cl-mästarna mot ett lag från Holland och det är bara att konstatera att holländska ligan har hamnat rejält på efterkälken när de ställs mot de bästa ligorna i Europa. Visserligen kryssade man Inter hemma har fortfarande en chans att gå vidare men då krävs det i stort sett seger. Man har visserligen slagit w.bremen men det är ett lag med problem. Inter ja de har inte rosat marknaden men i cl-spelet har de varit effektiva på hemmaplan och då etoo är avstängd kommande 3matcherna i ligan så antar jag att han är spelsugen och vill öka sin målskörd(redan 7 gjorda). Trots en risig tränare så kan inte ett sånt bra lag fortsätta att underprestera så därför spelar jag inter.
knoppen_72 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-24, 22:08   #12
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 159


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Förstår fortfarande inte hur man länkar spreadsheet till min avatar. Klistrar in adessen men står men kommer bara felmeddelande.

Som sagt var mycket bra spel idag men har bestämt mig för att ta det lite lugnt så här inledningsvis. Underspelen på Rangers-united och kazan och köpenhamn kändes som klockrena. Även 1 på Tottenham kändes ju ganska säker.

Men som tur var satt jag mitt spel har ingen info om matchen verkar ha suttit hårt åt men som sagt var enligt mitt tänk var det dags för en United seger.

Inför morgondagen tror jag att det är dags att gå in hårt på Fedrer. Söderling ser sliten och trött ut och saknar bollträffen. Tror att fedrer tar det lätt 2-0 i sätt. Återkommer med spelinfo.
knoppen_72 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-24, 22:11   #13
 
Majos avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 612
Sharp$: 1016


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Du ska bara skriva in de 4 siffrorna, dvs 4132
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-24, 22:20   #14
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 159


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

skall jag inte klistra in hela adressen (https://www.sharps.se/spreadsheet/4132)

i fältet.
knoppen_72 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-24, 22:24   #15
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Majo Visa inlägg
Du ska bara skriva in de 4 siffrorna, dvs 4132
Citat:
Ursprungligen postat av knoppen_72 Visa inlägg
skall jag inte klistra in hela adressen (https://www.sharps.se/spreadsheet/4132)

i fältet.
Se vad Majo skrev, svårare är det inte.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td